T-Rex selfie çekmeye çalışsaydı ne olurdu?

T-Rex selfie mizahı
görsel kaynağı: patch.com

Gençler merhaba. Havalar artık düzeldi, havalar düzelince yakışıklı olduğumu hissediyorum, bugün çok yakışıklıyım mesela, merhaba evet. Şu İtalyan hanımefendi ile iletişimde olmam gerekir sanırım. Ve hiç düşündünüz mü, T-Rex selfie çekmeye çalışsaydı ne olurdu? Kısa kollar, dev dişler ve vahşi doğa. Gerçekten ekranı tutabilir miydi, yoksa sinirlenip telefonu yere mi fırlatırdı?

Gerçekten bu soruyu hiç sormayı tercih ettiniz mi ahah? Yani evet güçlü, karizmatik, tarih öncesinin kralı falan ancak o kollarla telefonu tutmaya çalıştığını hayal etsene? Gerçekten mi? Daha ekranı açamadan sinirlenip yere bırakır sonra da zaten ben doğalım triplerine girerdi muhtemelen. Dinozorların merak duygusu varsa içten içe de merak ederdi. T-Rex selfie ile ne yapıyorsun sen dostum? 

Ormanın içinde işler daha da karışırdı tabii. Bir yandan devasa ayak sesleri, bir yandan yaprakların arasından gelen tuhaf hışırtılar. T-Rex telefonu bir şekilde yere sabitlemiş, poz vermeye çalışıyor ancak arkadaki başka bir dinozor arkadaşı kadraja giriyor. Tam oldu diyecek bir bakıyorsun arkada biri ot yiyor, diğeri kavga ediyor. Yani bugünkü gibi aslında, tek farkı sadece biraz daha dişli versiyonu. 

Gündelik hatalar kısmı zaten ayrı bir olay. Yanlışlıkla ön kamerayı açıp kendine bakınca bir anda irkilmesi, ya da kamerayı ters çevirip saatlerce neden çalışmıyor bu? diye düşünmesi. Belki de en büyük kriz fotoğraf çekildi mi çekilmedi mi? olurdu. Vahşi doğada bile bu kadar karmaşa varken, T-Rex'in tek derdi aslında basit bir soru olabilirdi. Şu fotoğrafta düzgün çıkabildim mi? Belki de milyonlarca yıl önce bile mesele aynıydı. Sadece fon değişikti, biraz daha ağaç, biraz daha kaos, biraz daha hayatta kalma stresi. Dinozorların o dönemlerinde de selfie derdi vardı, farklı bir selfie zımbırtısı. Bizim çağda ise beni tiye alan bir kedi var, onu göremiyorum uzun vakittir. Evrim dediğin şey biraz da mizahın evrimi galiba.

Neyse konuyu bağlayalım gençler. Benim bugün caddenin tam ortasında, yaya geçitinde hiç tanık olmadığım bir olayı görüp sesli şekilde yok artık diye tepki verdiğim konuya gelelim. Yaya kaldırımındasın yahu sen, bir insan yaya kaldırımında neden selfie çekme ihtiyacı duyabilir? Bu gençlerle aileleri gerçekten ilgilenmiyor mu? Tabii ki fotoğraf çekebilir istediğini yapabilirsin, ancak yoldasın be abiciğim. Trafik kazası olsa? Yazık değil mi sağlığına? Sosyal medya inanılmaz şekilde ülke gençliğini değiştirdi. Maalesef! Hatta kazık kadar insanları bile değiştirdi.

Ancak yine de T-Rex'e benzeyen kısa kollarıyla iyi denedi, hakkını vermek lazım ahah.

5 yorum:

  1. Tokyo'daki yaya geçidine özenmiş herhalde:)) benim memleketimin yaya geçitinin ne farkı var shibuyadan shshdghs
    Trex selfie çekmek istese muhtemelen bir selfie çubuğu kullanırdı 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üsküpten sonra Tokyo'ya gidip lütfen yaya geçidinde bir selfie'de sen çek be kadın, lütfen.

      Sil
    2. Tokyooooo en çok görmek istediğim şehir ☺️ Allah'ım dua niyetine geçsin amin amin o yaya geçidinden selfie çekip sana göstereceğim 😂

      Sil
  2. Okurken kahkaha atarak güldüm desem abartmam:))))) t-rex ve selfie ahahha halen daha gülüyorum. Ne yazık ki gençlerimiz çok aşırı oldular Nerede nasıl davranmasını gerektiğini bilmiyorlar.

    YanıtlaSil
  3. Dinozorları bu şekilde kurgulayıp gerçek hayatta yaşanmış bir şeye bağlamanız gerçekten mizahşör bir şey :) Bu arada bloğumdaki son yazımda diğer blog arkadaşların yanında birde sizin için atıf yapmıştım. Anlamışsınızdır belki :)

    YanıtlaSil